Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Ibanez Shaquille Pahina

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Ibanez

Aantal berichten : 11

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 19
Partner: nope..

BerichtOnderwerp: Ibanez Shaquille Pahina   do nov 04, 2010 8:58 pm

Naam: Ibanez Shaquille Pahina

Roepnaam: Ibanez
Geslacht: man
Leeftijd: 19 jaar

UITERLIJK
Lengte: 2 meter en 6 centimeter
Gewicht: 102 kilogram.
Ogen: donkerbruin
Huidskleur:Amerikaans zwart
Haarkleur: zwart
Kapsel: Half lang, ongeveer tot zijn schouders
Kleding: Meestal het basketbal tenue van de Chicago bulls, of anders een t-shirt in het rood
Attributen: tattoo op zijn linkerbovenarm met ‘Love Mama’erop.

INNERLIJK
Karakter-eigenschappen: Sportief, doet alles op zijn gemak, vriendschappelijk, kan moeilijk met een grote groep meekomen, grote doorzetter, vaak harde opmerkingen, niet bijster slim,geloofd in het bovennatuurlijke, zegt geen woord teveel.

Karakter: Ibanez lijkt op een grote vechtlustige reus. Hij vecht alleen als hij daarmee een zwakker persoon kan helpen. Ibanez heeft een goede conditie gekregen omdat hij vaak een stuk rent met Jelek. Ibanez houdt zichzelf het liefst op de achtergrond bij een grote groep omdat hij vaak niet precies weet wat hij moet zeggen. Hij houdt er niet van om te liegen tegen iemand waardoor hij vaak iets tegen iemand zegt dat hard bij diegene kan overkomen. Hij ziet ook altijd het goede van mensen in en wil zo vrienden maken. Ibanez heeft nooit goed opgelet op school waardoor hij nu niet al te snugger is geworden. Verder is Ibanez gelovig en houdt zich daar ook altijd aan.

Biografie: Ibanez is geboren in een arme buurt van Chicago. Hij had een gelukkig leven samen met zijn vader en moeder. Toen hij zijn 4e verjaardag vierde kreeg hij zijn eerste basketbal van zijn ouders. Samen met zijn vader ging hij iedere dag basketballen en bezochten ze samen een wedstrijd van het basketbalteam ‘Chicago Bulls’ toen ze kaartjes hadden gewonnen bij een prijsvraag. Op zijn 4e moest hij ook naar school. Het boeide hem vrij weinig en deed er ook niets voor. Hij werd door zijn rijke klasgenoten gepest omdat hij zo arm was. Ibanez ontdekte dat het pesten minder werd als hij wat minder zei. Van zijn moeder had hij geleerd dat liegen slecht was en dat je altijd de waarheid moest zeggen. Hij heeft daarna nooit door gehad dat zijn opmerkingen vrij bot waren. Rond zijn 14e werd zijn vader vermoord en bleven Ibanez en zijn moeder alleen achter. Ibanez moest nu ook gaan werken om zijn moeder en hemzelf in leven te houden. Hij kon alleen maar heel weinig verdienen en moest voor de rest gaan bedelen op straat of eten te stelen. Tijdens één van zijn bedeltochten kwam hij een zwerfhond tegen. Ibanez en de hond sloten vriendschap. Ibanez noemde de hond Jelek dat lelijk betekend. Rond zijn 18e was zijn moeder ineens verdwenen, er lag nergens iets van een briefje waarop stond dat ze even weg was. Ibanez wachtten toen nog een week in de hoop dat ze terug zou komen, maar helaas. Ibanez begon samen met Jelek de zoektocht naar zijn moeder. Misschien was het een begin van het werk van koning Angleas. Maar daar had Ibanez toen nog geen idee van.
Tot op de dag van vandaag is Ibanez nog steeds op zoek naar zijn moeder

Magische eigenschappen: Door al het springen heeft Ibanez geleerd om kleine stukjes te kunnen vliegen. Omdat hij het pas een halfjaar kan moet Ibanez nog leren om langer in de lucht te blijven.

Vaardigheden: Hij is erg sterk en weet zijn kracht ook goed te gebruiken.
Zwaktes: Hij denkt niet goed over wat er kan gebeuren als hij iets doet.
Houdt van: Grote stukken met Jelek rennen
Houdt niet van: Te lang op één plek blijven stilzitten.
Angst: Dat zijn enigste metgezel, Jelek, bij hem wegloopt.

OMGEVING
Familie: bitag halaman(Vader)
ina ibig(moeder)

Vrienden: nog geen
Relatie: nope
Huisdier(en): Jelek, zijn zwerfhond

EXTRA'S
Toekomstdroom: Zijn Moeder weer vinden
Motto: -

Favoriete lied: Stairway to heaven van Led Zeppelin
Favoriete/mooie zinnen: Wees niet bang voor de dood. Maar voor het leven. Dood is zeker maar het leven niet.

Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!

Laatst aangepast door Ibanez op za dec 18, 2010 2:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ave

Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

BerichtOnderwerp: Re: Ibanez Shaquille Pahina   do nov 04, 2010 10:22 pm

Goedgekeurd Like a Star @ heaven Tenminste, als je nog eventjes een avatar zoekt ;D
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Chastyne

Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

BerichtOnderwerp: Re: Ibanez Shaquille Pahina   do nov 04, 2010 11:02 pm

Echt typisch persoontje voor jou, Josh xD
Maar ik heb dus even naar neger-anime gezocht en het was nogal leeg op google ..
Ik heb dit:

klik1:

Niet echt neger maar beter dan niets Razz

klik2:

Deze is het mooist wat mij betreft maar nogal moeilijk te bewerken. Maar je zou er een fatsoenlijke ava van kunnen maken.

klik3:

En hier kun je op zich wel een onderschrift mee maken als je hem kantelt Wink

En nu stop ik met zoeken. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Als je andere wilt en zelf niets kunt vinden kun je mij altijd een pb'tje sturen en Ave staat ook wel altijd klaar om te helpen.

EDIT: En je moet de regels nog even doorlezen. Ik mis wat belangrijks... Helemaal prima nu!

Don't be shy, Gast, I won't hurt you. But for sure, be prepared.

Laatst aangepast door Chastyne op za nov 06, 2010 10:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Ave

Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

BerichtOnderwerp: Re: Ibanez Shaquille Pahina   do nov 04, 2010 11:14 pm

Altijd klaar om te helpen! Mail maar als je nog dingen nodig hebt ;D
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken