Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Shena Eleonore Pavati

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Shena

Aantal berichten : 9

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner:

BerichtOnderwerp: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 4:14 pm

Naam: Shena Eleonore Pavati
Roepnaam: Shena
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 16 jaar

UITERLIJK
Lengte: 1.75
Gewicht: 62
Ogen: Groen-blauw
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Middelbruin
Kapsel: Shena heeft lang, gewoon-dik (tsja hoe zeg je dat? =P) haar. Ze heeft het meestal los.
Kleding: Shena heeft meestal gewoon een spijkerbroek aan met een shirtje. Soms een vest of trui als het koud is. Ze houdt wel van alle kleuren, maar het liefst niet te fel.
Attributen: Ze heeft altijd een ketting om met een klein, doorzichtig diamantje in de vorm van een ster. Haar iPod heeft ze ook meestal bij zich, voor als ze zich verveelt. En zonder horloge kan ze niet leven.
INNERLIJK
Karakter-eigenschappen: verlegen, nieuwsgierig, afwezig, perfectionistisch, vriendelijk, humoristisch, liefdadig, eigenwijs, sociaal, kieskeurig, nadenkend, zorgzaam, volgzaam

Karakter: Shena is erg verlegen en onzeker. Vooral omdat ze niet zo veel te vertellen heeft. Maar als ze eenmaal een gesprek voert, dan weet ze wel wat om te zeggen. Ze is erg nieuwsgierig en onderzoekend, ze vindt het ook leuk om nieuwe dingen te leren en probeert soms ook zelf iets te weten te komen of iets te leren. Soms is ze zo diep in haar gedachten verzonken dat het lijkt alsof ze even in een wereld hier ver vandaan zit. Ze houdt wel van gezelligheid en is erg aardig tegen mensen. Vooral tegen vreemden, maar tegen haar eigen vrienden durft ze wel haar eigen mening te geven. Ze houdt van grapjes en humor, als het maar niet te veel wordt. Ze is best rustig en ziet het goede van alle mensen in, en vergeeft ze daarom ook snel. Ze is best naïef en makkelijk om te praten, maar als ze het ergens echt niet mee eens is, blijft ze bij haar eigen besluiten. Ook vindt ze dingen snel saai, of is ze snel afgeleid en kan ze zich moeilijk concentreren.

Biografie: Shena is net uit huis gegaan om de wijde wereld te verkennen. Eerst hebben haar ouders flink tegengestribbelt, maar toen ze zagen dat Shena het écht wilde, lieten ze haar toch gaan. Ze heeft tot die tijd op school gezeten, en heeft net haar eindexamen gehaald. Maar ze zag het niet zo zitten om er verder mee te gaan. Een alternatief leven in de wildernis leek haar veel stoerder.

Magische eigenschappen: Shena heeft een sterk band met de natuur en de dieren die er leven. Ze verstaat de dieren en de planten. Ook heeft ze laatst uitgevonden dat ze water kan sturen, maar die kracht moet ze eerst nog goed onder de knie krijgen voordat ze er iets mee kan doen.

Vaardigheden: Shena is erg goed in het leven in de natuur, en omdat ze er zo goed mee verbonden is, kan ze goed rennen, over takken springen, klimmen en dat soort dingen.
Zwaktes: Ze is niet zo goed in contact maken met mensen, doordat ze zo verlegen is. Daardoor stapt ze ook niet zo snel op vreemden af. Ze is ook niet erg goed in haar gevoelens uiten, maar als ze chagrijnig is, merk je het snel genoeg.
Interesses: Planten, kruiden en dieren. Ze vindt het ook erg leuk om nieuwe gerechten te bereiden met bepaalde planten. En helende kruidensoorten vindt ze erg interessant.
Houdt van: Tegen een boom aan zitten en luisteren naar het ritselen van de bladeren, of in alle rust een boek lezen.
Houdt niet van: Chaos, stress en dat soort dingen, daar kan ze niet zo goed mee omgaan.
Angst: Dierbaren kwijtraken, confrontaties met vijanden.

OMGEVING
Familie: Moeder: Talika Pavati, vader: Kallan Pavati, broertje: Galvin Pavati
Vrienden: Nog niet
Relatie: nee
Huisdier(en): Een slimme, mannelijke bosuil, genaamd Tahnee.

EXTRA'S
Toekomstdroom: Een gelukkig leven leiden, iets hebben (bereikt) om trots op te zijn, zorgen voor vrede.
Motto: Ehm.. heeft ze (nog) niet echt.

Favoriete lied: verandert om de haverklap, op dit moment Crossfire van Brandon Flowers.
Favoriete/mooie zinnen: You can’t have a rainbow without a little rain (a)

Quotes: - Don’t be afraid to die, you won’t survive life anyway.
- Er zit een dode gieter in mijn muis 0.0 (okee dit is niet serieus hoor xD)

Ik heb de regels gelezen 8D
bounce
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ave

Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Partner: Nog geen.

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 4:24 pm

WOW, ER ZIT OOK EEN DODE GIETER IN MÍJN MUIS! Hoe ben jij er mee omgegaan?
Je bent goedgekeurd Like a Star @ heaven als je nog even een plaatje zoekt, maar dat is een bijzaak.

Personage Profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 4:58 pm

Ave schreef:
WOW, ER ZIT OOK EEN DODE GIETER IN MÍJN MUIS! Hoe ben jij er mee omgegaan?
Je bent goedgekeurd Like a Star @ heaven als je nog even een plaatje zoekt, maar dat is een bijzaak.
Haha bij jou óok al? xD Ik heb hem gereanimeerd silent Maar, hoe maak je een plaatje? Want ik heb er wel al een gevonden, nu moet ik hem er alleen nog op zetten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Chastyne

Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 6:11 pm

Shena schreef:

OMG xD Ik klikte bijna op bericht verwijderen en kreeg zowat een hartaanval xD
Maar even die quote xD Ik wou dus zeggen: JIJ WEER x'D Of was Afra dat? Razz

Don't be shy, Gast, I won't hurt you. But for sure, be prepared.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Shena

Personage Profiel
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 11:32 pm

Chastyne schreef:
Shena schreef:

OMG xD Ik klikte bijna op bericht verwijderen en kreeg zowat een hartaanval xD
Maar even die quote xD Ik wou dus zeggen: JIJ WEER x'D Of was Afra dat? Razz
Haha:P Nee Afra had een dode muis in dr gieter, maar toen ik dat dus aan Marloes wilde vertellen, zei ik perongeluk: 'Afra had een dode gieter in haar muis gevonden' tongue
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Chastyne

Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   za nov 13, 2010 11:38 pm

Mja xD En daarna ging ze dubbel zeker. Maar niet meer reageren in dit topic, doe maar via pb.

- de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet Razz -
Ik ga er maar een slotje op zetten voor de zekerheid?
Naja, nee. Gewoon niet posten xD

Don't be shy, Gast, I won't hurt you. But for sure, be prepared.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Shena Eleonore Pavati   

Terug naar boven Go down

Shena Eleonore Pavati
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Personage-
Ga naar: