Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wie is het geheimzinnige persoon achter Chastyne!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Chastyne

Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

BerichtOnderwerp: Wie is het geheimzinnige persoon achter Chastyne!   ma nov 15, 2010 9:48 pm

Ja, wie is het geheimzinnige persoon achter Chastyne. Willen jullie dat écht weten? Nou vooruit dan maar ;]
Mijn naam is Merel en mijn achternaam gaat jullie niets aan Razz Ik ben 13 jaar oud en 29 november wordt ik 14. Ik heb er echt megaveel zin in! Ik krijg een gitaar voor m'n verjaagdag en ik KAN NIET WACHTEN! We hebben nu ook wel een gitaar maar die valt zo'n beetje uit elkaar ;] En de week na mijn verjaardag is het sinterklaas en dan hoop ik dat de pieten misschien wat geld over hebben voor mij Razz Ik ben namelijk aan het sparen voor een tablet. En ik heb wel genoeg geld daarvoor maar dan ben ik helemaal blut en mocht ik iets moeten kopen dan heb ik niets

Woow, het is nu al een heel lulverhaal... Laat ik over gaan op de basisdingen.

Ik zit op het Northgocollege in Noordwijk in 3 vwo [nèèèèrd!] en ik heb het daar wel naar m'n zin. Mijn hobby's zijn: tekenen, schrijven, RPG'en, zwemmen, gitaar spelen, muziek luisteren... Eh, en oja, volleybal. En op school wordt ik door Inge (=Naela) uitgemaakt voor een volleybal freak Razz Ik train woensdag, vrijdag en zondag. En op zaterdag en wedstrijd. En dit weekend had ik vrijdag ook nog een wedstrijd en droomde ik ook nog over volleybal. En zaterdag ochten stonden we 1e (!) in de competitie maar zaterdagmiddag speelden we gelijk tegen Netwerk dus nu staan we waarschijnlijk geen 1e meer helaas..
Ik heb een psychisch gestoorde kat genaamd Tinka, een bejaarde tackelende teckel genaamd kayleigh, een paar wandelende takken die al net zo gek in hun hoofd zijn als Tinka en guppy's die elkaar opeten. Ik heb een broertje van 11 die heel vervelend is, ik heb een mama en een papa die nog niet gescheiden zijn en verder weet ik niets meer Razz

Voor vragen mag je altijd pb'en ;]

Don't be shy, Gast, I won't hurt you. But for sure, be prepared.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.thecolorissouls.forumotion.com

Wie is het geheimzinnige persoon achter Chastyne!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opheldering.
» .: Les1: schaduwen :.
» Geef een compliment aan het persoon boven je!
» {Spel} Geef een Pokémon aan de persoon onder je!
» Praat Persoon.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: