Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wie heeft de geweldige personage van Ibanez verzonnen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Ibanez

Aantal berichten : 11

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 19
Partner: nope..

BerichtOnderwerp: Wie heeft de geweldige personage van Ibanez verzonnen?   di nov 16, 2010 7:56 pm

ewaa,
Ik ben Joshua en 15 jaar. geboren op de mooie dag van 2 september 1995. Ik zit in 3 vwo op het Nortgho in Noordwijk. Ik woon in Voorhout. Dat is ergens een gat naast Noordwijk. Ik heb een ongelofelijke hekel aan pc’s die geen automatische hoofdletters doen waardoor je de helft van alle hoofdletters vergeet. verder hou ik van muziek luisteren en maken met m’n bandje, gitaar spelen, optreden, basketballen, RPG’en, uitgaan met vrienden en gamen.
Ik heb een zus en 4 stiefzussen. Ik ben dus de enigste jongen in huis. Ik heb ook nog een hond, genaamd Nala, die ADHD heeft en met haar kop door hekken heen rent. Met Basketbal staan we eerste en als we dat blijven staan dan gaan we regionaal spelen daarna landelijk en uiteindelijk natuurlijk wereldwijd Very Happy . En dan moet ik samen met mijn bandje genaamd Waveside(mag ik reclame maken?) ook wereldwijd toeren. Ik heb toch zo’n druk leventje. Ik hou van een beetje oude muziek zoals Led Zeppelin, White Stripes, Aerosmith, Red Hot Chili Peppers en dat soort geluid.
Als je nog wat wilt weten dan vraag je dat maar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Wie heeft de geweldige personage van Ibanez verzonnen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [zelf verzonnen Verhaal] Het verhaal van Thunderheart
» [RPG] Pixiv Fantasia
» Omegle fun!
» Natalia Amber Russo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: