Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wie is het brein achter Cyene?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Cyene

Aantal berichten : 8

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: nog niemand =3

BerichtOnderwerp: Wie is het brein achter Cyene?   wo nov 17, 2010 3:32 pm

Omdat jullie allemaal een vraag stellen en met wie beginnen vond ik dit ook wel gepast Wink
In rl heet ik trouwens Louise en ik woon in het noorden van Nederland, namelijk in Groningen, daaro waar het altijd kouder en natter is dan in de rest van Nederland. Nu zit ik in de 4 Vwo en als je de naam van mijn school wilt weten moet je maar pmen, want zo interessant is die niet. Het lijkt me logisch dat ik van rpg'en hou , anders zou ik niet op deze site zitten. Verder vind ik het ook erg leuk om gewoon creatief bezig te zijn, tekenen & schilderen dus, schrijven, skeeleren & schaatsen, naar de bios gaan, dingen met vrienden doen, shoppen , op vakantie gaan , zingen en dat is het denk ik wel zo'n beetje. K heb twee cavia's samen met mn zus, die van mij heet poekie en die van haar plukkie. Mijn familie is niet zo interessant of ingewikkeld , ik heb een broer en een tweelingszus. Op 17 december wordt ik 16 Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Wie is het brein achter Cyene?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opheldering.
» Op zoek.
» .: Les1: schaduwen :.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-