Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wie is die ubercoole o zo geniale machtige - nee NIET nala van de lionking xD - Naela?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Naela

Aantal berichten : 45

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: no one

BerichtOnderwerp: Wie is die ubercoole o zo geniale machtige - nee NIET nala van de lionking xD - Naela?   vr nov 19, 2010 11:12 pm

Nou, ik ga ook mezelf maar voorstellen denk ik :'). Ik ben Inge, ik ben 15 jaar en zit in dezelfde klas als Myra en Merel - AT3B - op het Northgo college in het ubercoole Noordwijk. Hobbies zijn badmintonnen, (ohnee niet meer ben twee weken geleden gestopt), paardrijden en binnenkort volleyball, alleen nog mijn ouders zo ver krijgen dat ik ook op volleyball mag. Ik hou van muziek, zelf speel ik piano,viool&gitaar. Ik sta open voor allerei genres muziek, als het maar niet rap, hiphop en gekrijs is. Een paar van mijn favo bands zijn Evanescence, Aerosmith, Queen, Coldplay en Charice (ja ik weet, Charice is geen band >.<)
Umm verder houd ik van dieren, heb nu alleen nog een zwaar irritante valkparkiet over, genaamd Witte. Ik wil een hond. En een paard. En een kat. En een ... nee zo kan ik uren doorgaan xD
Ik heb een oudere broer en een oudere zus, en een moeder, een vader, en teveel ooms, tantes, neven en nichten die ik niet ga tellen. Ik heb tot 2008 in het buitenland gewoond (Waaaaaaaaaaaaaaaaaaales Very Happy), is op zich wel handig bij Engels lessen. Niks te doen = verveling. Verveling = Merel pesten.
Ik wil het profiel Natuur en gezondheid kiezen, later wil ik diergeneeskunde gaan studeren en dan dierenarts worden. Eerst wel even ploeteren dus, gewoon een 8 gemiddeld staan hoef ik ook niet meer naar de loting xD. Wat gebruik ik trouwens veel smileys xD :') x3
En wat een heel verhaal heb ik opgeschreven :O Ik ga het afronden

x I (ja merel ik weet die heb ik van jou gestolen maar dan met een I en niet een M)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Wie is die ubercoole o zo geniale machtige - nee NIET nala van de lionking xD - Naela?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geniale Videos
» Nieuwe spreuken.
» Gebroken arm
» I will paint the walls with my brains. [Aegir]
» [Gezocht] Ex-partner

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: