Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Welcome To My FantasyWorld

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Miyu

Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht:
Leeftijd:
Partner:

BerichtOnderwerp: Welcome To My FantasyWorld   zo dec 19, 2010 1:56 pm

Ik was van Plan, hier af en toe kleine Stukjes te plaatsen. Een deel van mijn Wereld, My Fantasy World. Dingen die in me op komen, die ik even moet opschrijven, misschien zonder vervolg.

Ze sloot haar ogen, om een moment weg te kunnen zakken in haar Wereld, elke keer leek het zo anders, maar ze wist dat het haar Wereld was en dat niemand anders haar Wereld binnen kwam. Een vredige glimlach lag rond haar lippen, terwijl ze weg leek te deinen, weg. Het leek een moment alsof ze zweefde, tot ze voelde hoe haar voeten weer de grond raakten, toen ze haar ogen opende, wist ze waar ze was. Dit was haar Wereld. Een groot open veld, gras dat groen was, stralend groen, bloemen verspreidde zich over het veld, en onder een van de bomen zag ze het, zag ze hem. De donkere haren vielen net voor zijn donkere, diepe blauw.groene ogen, sproetjes danste bij zijn neus, op de lichte huid, zijn lichte huid. Zijn postuur, hij was lang, langer dan zijzelf was, gespierd, maar zo dat het andere niet leek op te vallen. Alleen zij zou het zien, hij was perfect, perfect voor haar. Ze glimlachte en zag hoe hij opstond, om naar haar toe te lopen, ze voelde zijn armen om haar lichaam, hoe zijn adem langs haar hals streelde. Ze sloot haar ogen, in haar wereld, en voelde hoe zijn lippen de hare raakte, ze leek zijn lippen te voelen. Ze wou dat ze zijn lippen voelde, toen ze opnieuw haar ogen opende, was ze waar ze altijd was geweest. Op de plek waar ze haar Wereld had betreden, soms wenste dat het niet haar FantasyWorld was, dat hij, ook echt was. Een zucht verliet haar lippen. Nee, dit was de echte wereld.

--
Dit was dus iets, en ... dus.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Welcome To My FantasyWorld
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Overig :: Creatief-
Ga naar: